Yeni Profil Mesajları

  1. xorc
    xorc
    merhaba benim adım melis ağlamayı severim
  2. Aѕi KαrtαLiçє
    Aѕi KαrtαLiçє
    Çok değişmiş çok
  3. Tabita
    Tabita
    Hey ((: . Herkes nasıl? Özledim buraları. Çok değişmiş. Gerçek hesabı unuttum. Asi kartaLice. 11 binde mesaj atmışım ne işsizmişim ya ((: .
    1. Aѕi KαrtαLiçє
      Aѕi KαrtαLiçє
      Tamamdır. Admin sayesinde giriş yapabildim :))
      14 Mart 2018
  4. Ghost3546
    Ghost3546
    Merhaba Arkadaşlar, Siteye yeni kayıt oldum..hiçbir sayfa açılmıyor..mail yazmak için sitenin mail adresi hakkında yardım lütfen sevgiler..
  5. zengin84
  6. fifa
    fifa
    mobidek falan eski kullanıcılarla tekrar görüşelim ya özledim eski günlerimizi
    1. Tabita bunu beğendi.
  7. konyalımafya
    konyalımafya ByHayaLet
    Biz Onur kardeşimle muhabbeti hiç kesmedik. Lakin bir çok insanla irtibat kayboldu gitti. İnsanlar profil bilgilerinde, mevcut-güncel facebook linklerini paylaşsalar eski ortam bir şekilde başka yerlerde idame ettirilir aslında.
    1. Tabita bunu beğendi.
    2. Tabita
      Tabita
      Ramazan abi de buradaymış (((:
      14 Mart 2018
  8. konyalımafya
    konyalımafya ByHayaLet
    Yaşıyor ve sağ, merak etme. Hayattayım halâ Emrah kardeşim.
  9. matrixxx
    matrixxx ByHayaLet
    ekledim hocam , sohbet için teşekkürler görüşürüz
  10. ByHayaLet
    ByHayaLet
  11. matrixxx
    matrixxx ByHayaLet
    oyunlar çok eğlenceliydi hocam ya , alttaki üye , üstteki üye falan kaynatıyorduk , elimiz F5 tuşunda gelecek mesajı bekliyorduk hey gidi :)
    1. Tabita bunu beğendi.
    2. Tabita
      Tabita
      Vay be Onur abi . Özledim beee. Ben Zuhal. Asi kartaLice (((:
      14 Mart 2018
  12. ByHayaLet
    ByHayaLet
    malesef hocam en çokta forum oyunları bölümü vardı orayı çok severek takip ediyordum
  13. matrixxx
    matrixxx ByHayaLet
    hepsi anılarda kaldı hocam , messenger kullanılan dönemlerdi , daha samimiydi insanlar... bitti gitti
  14. ByHayaLet
    ByHayaLet
    aynen hayal meyal hatırlıyorum bende ney olarak hatırladığım ramazan var birde qoust var abinin adını unuttum
  15. matrixxx
    matrixxx ByHayaLet
    hatırlıyorum hocam hayal meyal, çoğu isim tanıdık
  16. ByHayaLet
    ByHayaLet
    hüzün dolu her tarafı eski temanın valla sen hatırlayabildinmi hocam beni
  17. matrixxx
    matrixxx ByHayaLet
  18. ByHayaLet
    ByHayaLet
    her güzel şeyin bi sonu vardır elbet yaş 30 oldu herkes sorumluluk sahibi ama oturup 5 dakika düşünsem ağlarım eski günlere
    1. Tabita bunu beğendi.
  19. matrixxx
    matrixxx ByHayaLet
    aynen hocam bende , eskiden harikaydı buralar. tema değişti , kopmalar başladı. bizim "facebook"umuz burasıydı. Şimdi o güzel muhabbetleri özlüyorum ama maalesef bitti
  20. ByHayaLet
    ByHayaLet
    valla nasıl olsun hocam ara ara girip bakıyodum ama post atamamıştım kısmet bu güneymiş çok güzel günler geçirdim bu forumda